اقدامات نوسازی متناسب با میزان تاثیرگذاری اجرایی شود

شهردار منطقه۱۲ در جلسه پیگیری اقدامات نوسازی محدوده بازار بر اجرای پروژه های نوسازی متناسب با میزان اثرگذاری آنها تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، جلسه پیگیری اقدامات انجام شده در حوزه نوسازی بازار تهران با حضور وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲، الله‌وردی شهردار ناحیه ۳، رحیمی مدیر حوزه راهبری سازمان نوسازی شهر تهران، شمشیری مدیر دفتر توسعه محلی بازار و سنگلج در دفتر شهردار ناحیه برگزار شد.

انارکی محمدی در ادامه با اشاره به ابعاد چند وجهی بازار و ضرورت تعریف و تدوین اقدامات تاثیرگذار در بازار از همکاری شهرداری منطقه ۱۲ با سازمان نوسازی در پروژه های عمرانی و کف سازی در راسته های بازار تاریخی تهران به ویژه امین السلطان خبر داد.

وی همچنین گفت: با توجه به مصوبه مرمت و احیای بناهای ارزشمند مقرر شده تا بناهایی که حائز شرایط هستند در مسیر اخذ مجوز قرار گیرند.

شهرداری منطقه ۱۲ با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه های نوسازی گذشته بر تعریف پروژه های جدید تاکید کرد و افزود: بهسازی راسته های تاریخی بازار که با مشارکت کسبه در دست انجام است، از اقدامات خوب صورت گرفته در بازار تهران است که لازم است با سرعت بیشتری پیش رود تا عملیات هویت بخشی به بازار تاریخی تهران محقق شود.

در این جلسه مدیر حوزه راهبری سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص رویکرد سازمان نوسازی به منطقه ۱۲ توضیحاتی ارائه داد و سپس مدیر دفتر توسعه محلی بازار و سنگلج نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بازار تهران پرداخت.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 54079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =