بنده در ۲۰ سال اخیر با مردم دیدار داشته ام و روند همیشه رعایت شده است

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده در ۲۰ سال اخیر با مردم دیدار داشتم و روند رعایت شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خواهش اکید کنیم که مدیران دیگر در رده های دیگر اجازه دخالت به خود ندهند، اظهار کرد: عده ای می خواهند به آقای زاکانی محبت کنند اما صحبتی می کنند که به مجموعه برمی گردد. همان طور که اگر کسی در شورا کلمه ای بگوید به پای شورا نوشته می شود.

وی افزود: تقاضای من این است که افراد به خود اجازه ندهند که مدافع این و آن باشند. بنده در ۲۰ سال اخیر با مردم دیدار داشتم و روند رعایت شده و اگر مراتب برای آقای شربیانی رعایت نشده بنده عذرخواهی می کنم.

کاشانی ادامه داد: بنده به آقای سیفی گفتم که آقای امانی ناراحت هستند. ایشان در تماس خود با آقای امانی عذرخواهی کرد. می شد تمهیدات فراهم شود تا بازدید صورت بگیرد. بعضا پیش آمده شهردار منطقه ای به دلیل حضور در جلسه با تأخیر حضور یافته و بنده منتظر مانده ام.

وی با بیان اینکه ما در بازدیدها نه غذا می خوریم و نه سفارشی می دهیم، یادآور شد: حتی در منطقه ۱۷ این دغدغه فکری وجود داشت که برای بازدید ما غذا در نظر بگیرند.

خزانه دار شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات سازمان فاوا، تصریح کرد: مشکل در فاوا یا در مدیریت است یا خدمات. سازمان فاوا تعطیل است. مردم نمی توانند عوارض سال ۱۴۰۲ را پرداخت کنند. ما از طرفی می گوییم رقم قابل توجهی درآمد داشته ایم و از سویی می بینیم پیمانکار پول خود را دریافت نکرده است.

وی ادامه داد: اگر مشکل مدیریتی وجود دارد باید حل شود. مدیریت ضعیف است و خدمات نمی دهد. ما می گوییم در شهری که ۱۱۳ هزار میلیارد تومان درآمد داشته چرا پول پیمانکار داده نشده است.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 53994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =