رقابت ۲۵۶ مددجو در مرکز یاورشهر۹

اینجا شور و حال ورزشی برپاست و خبری از رخوت و گوشه نشینی و اعتیاد نیست. اینجا شور و حالی برپاست تا مددجویان گوی سبقت را از یکدیگر ربوده و برای برنده شدن تلاش کنند چون نمی‌خواهند طعم شکست را بچشند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، اولین دوره المپیاد ورزشی ویژه مددجویان مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در چند رشته مختلف طی چهار روز برگزار شد.

یکی از بندهای الگوی مداخله ای ۹ گام مربوط به سلامت جسمانی است و اولین المپیاد ورزشی نیز در راستای اجرای این بند از الگوی ۹ گام در چند رشته مختلف از جمله پینگ پنگ ، دارت، چهارگانه دوومیدانی، فوتبال دستی،شطرنج، فوتبال، والیبال و ... در مرکز تربیتی ، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

این رقابت ها با حضور ۲۵۶ مددجو از تمامی رده های سنی به مدت چهار روز برگزار شد و به نفرات اول تا سوم در هر رشته جوایزی اهدا شد.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز در این خصوص گفته که برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آسیب دیدگان اجتماعی تنها به مسابقات داخلی در مراکز محدود نمی شود و برگزاری تورنمنت های مختلف بین مراکز بر جذابیت این اقدام با هدف اجرای الگوی ۹ گام خواهد افزود.

گفتنی است قرار است یک تورنمنت چندجانبه به میزبانی یکی از مراکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر با حضور آسیب دیدگان اجتماعی یاورشهر نه، یک، چهار و ... برگزار شود که گامی بزرگ در راستای سلامت جسمانی مددجویان مراکز یاورشهر به شمار می رود.

انتهای پیام/

 

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 53927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =