بازدید مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار نادر ادیبی «مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با حضور در محل برگزاری نمایشگاه تهران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب مستقر در مصلی تهران، از نزدیک با برخی ناشران دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این بازدید مدیرعامل موزه ضمن حضور در غرفه انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تلاش های این نشر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و انتشار کتاب های جدید برای قشر جوان و نوجوان تقدیر کرد.

وی همچنین افزود: نگاه مولفین و نویسندگان حوزه دفاع مقدس عمق بیشتری پیدا کرده است و انتشارات سرو موزه پذیرای نویسندگان خوش فکر در حوزه های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خواهد بود.

در این مسیر مجموعه‌هایی مانند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انتشارات فارس، مکتب حاج قاسم، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و ... نیز ازجمله غرفه هایی بود که سردار ادیبی از آن ها بازدید کرد.

لازم به ذکر است، نشرو سرو در حوزه های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو ۲۳غرفه ۵۴۴) نمایشگاه امسال حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی‌ (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 54167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =