بودجه تملک دارایی سرمایه‌ای مناطق نسبت به سال ۱۴۰۰ بیش از ۵ برابر شده است

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: سال گذشته مردم به بالغ بر هزار و ۸۸ پروژه رای دادند که اجرا شوند. از ۱۰۸۸ پروژه تنها ۹ پروژه را به علت مشکل تملک نتوانستیم انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار شهر عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در یکصدونوزدهمین پویش امید و افتخار در منطقه ۱۵ اظهار کرد: منطقه ۱۵ یکی از مناطقی است که در ارزیابی شهرداری تهران در بالای جدول قرار داد و جزو مناطقی است که خدمت روزافزونی را نسبت به سنوات گذشته از خود نشان داده است.

وی افزود: بودجه تملک دارایی سرمایه ای مناطق از ابتدای این دوره از مدیریت شهری نسبت به سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۵ برابر شده است. امسال به همت شورای شهر بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح مناطق اجرا می‌کنیم. اگر قرار بود نسبت به تورم هم جلو بریم باید ۲ برابر می‌کردیم و این نشان می‌دهد که مدیریت شهری همت و عزمش را جزم کرده است برای خدمت بیشتر به مردم شهر تهران.

شعبانی در ادامه اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰، ۴۸۰ هزار تن آسفالت در سطح مناطق ۲۲ گانه اجرا شد. در حالی که در سال گذشته تنها در منطقه ۱۵، ۱۰۱ هزارتن آسفالت کار شده است.

شعبانی همچنین گفت: امروز ۱۵۰ پروژه را به بهره‌برداری رساندیم اما در مناطق ۲۲ گانه هزار و ۲۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰.۵ همت به بهره‌برداری رسیده است.

وی در خصوص پروژه‌های طرح من شهردارم هم گفت: سال گذشته  مردم بالغ بر هزار و ۸۸ پروژه را رای دادند که اجرا شوند. از هزار و ۸۸ پروژه تنها ۹ پروژه را به علت مشکل تملک نتوانستیم انجام دهیم.


با مشارکت مردم می‌توانیم حرکت‌های ارزنده‌ای انجام دهیم
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در یکصد و نوزدهمین پویش امید و افتخار مطرح کرد: رضایت مردم در مسیر رضایت الهی است و چیزی جز آن نیست، بنابراین همه تلاش می‌کنند و تلاش کردند که بتوانیم مشکلات شهر را حل کنیم.
وی افزود: متاسفانه شهر ما با همه تلاش‌ها مشکلات فراوانی دارد که برخی از مشکلات از سال‌های سال و شاید ده ها سال قبل انباشته شده و امروز می‌بایستی برای حل آن‌ها تلاش مضاعف و جهادگونه‌ای صورت بپذیرد تا به جای مطلوب و ارزنده‌ای در جهان برسد.

چمران ادامه داد: ما شهر خود را با شهرهای دیگر کشور مقایسه نمی‌کنیم بلکه با فراتر از کشور خود قیاس می‌کنیم و انتظارمان نیز همین است. انقلاب اسلامی یک حرکت چشمگیر و بی‌نظیر در تاریخ بشری بوده و باید آسایش و آرامش مردم را مطابق با این حرکت و انقلاب در شهر و تمام شهرهای کشور تامین کنیم.

وی افزود: امیدوارم آنچه که دیروز در شورای شهر تهران صورت پذیرفت، در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز به تصویب برسد و به اجرا گذاشته شود تا گشایشی در کار مردم ساکن منطقه ۱۵ نیز به وجود آید و رضایت مردم و رضایت الهی را در کارنامه خود داشته باشیم.

چمران در پایان با تاکید بر اینکه امسال مقام معظم رهبری سال پیشرفت و تلاش را با همکاری و مشارکت مردم پیش‌بینی و نام‌گذاری کردند، گفت: ما بدون همکاری مردم هیچ‌کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. با همکاری و مشارکت مردم می‌توانیم حرکت‌های ارزنده‌ای را در کل کشور به انجام برسانیم.

انتهای پیام/
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 54114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =