مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی محصولات ایمنی و آتش‌نشانی

مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی محصولات ایمنی و آتش‌نشانی عصر امروز به میزبانی سازمان آتش نشانی و با مشارکت مؤسسه علمی کاربردی شهرداری تهران، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی محصولات ایمنی و آتش نشانی با محورهایی شامل؛ توسعه فناوری های نوین در حوزه ایمنی و آتش نشانی، راهکارهای رفع چالش های تولید ملی در حوزه محصولات ایمنی، آتش نشانی و خدمات شهری، کاربرد مدل سازی کامپیوتری و واقعیت افزوده در افزایش بهره وری و توسعه مهارت آتش نشانان، تکنولوژی های جدید در نظارت و کنترل هوشمندانه ضوابط و قوانین بلند مرتبه سازی و راهکارهای ارتقای فرهنگ ایمنی در خانه و خانواده، با حضور قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ، معاونان و مدیران این سازمان، مدیران آتش نشانی و ایمنی وزارت کشور، مدیر عامل سازمان آتش نشانی یزد، اساتید دانشگاه علم و صنعت و اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی، مدیران عامل شرکت های ارائه دهنده تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و ارائه دهندگان ایده های خلاقانه در این رویداد برگزار شد.

 قدرت اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بزرگ ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد و ارائه ایده های خلاقانه از سوی شرکت های دانش بنیان، تصریح کرد: امروزه استارتاپ ها و هوش مصنوعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. باید با نگاه تخصصی به سازمان آتش نشانی تهران، بهره گیری از تکنولوژی و مسائل روز جهانی به سمت هوشمند سازی و کیفیت پیش برویم و به رسالت خودمان یعنی نجات جان و مال انسان ها بپردازیم، همان طور که در سازمان های آتش نشانی لحظات و ثانیه ها اهمیت دارند.

وی در ادامه گفت: باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم و در حوزه آتش نشانی و ایمنی با کمک هوشمندسازی از افزایش خسارت و آسیب به جان انسان ها جلوگیری کنیم. با بالابردن بهره وری و پایین آوردن هزینه ها به سمت آینده ای روشن پیش رویم. امیدواریم در همایش آتش نشانی و ایمنی شهری که در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، حلقه ایمنی با حضور سازمان های آتش نشانی، شرکت های دانش بنیان و شرکت های ایمنی و آتش نشانی کامل شود.

مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی محصولات ایمنی و آتش‌نشانی

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ارائه دهندگان ایده های استارتاپی برتر در حوزه محصولات ایمنی و آتش نشانی تقدیر به عمل آمد.

مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی محصولات ایمنی و آتش‌نشانی

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 54056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =