اتمام بهسازی زمین‌های چمن ورزشی محلات در منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ گفت: همزمان با طرح تحول خدمت، زمین‌های چمن مصنوعی در نواحی ۶گانه این منطقه بهسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ با بیان اینکه امروزه کشورهای دنیا اگر بر روی سلامتی هزینه می کنند افزود : رقمی بزرگتر از آن در واقع در درمان صرفه جویی می شود و ورزش به عنوان یک عنصر مفرح سلامت آفرین تأثیرگذار و کم هزینه است. 

استفاده بهینه از فضاهای موجود شهری، در راستای توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت : همزمان با طرح تحول خدمت، زمین های چمن مصنوعی در نواحی ۶گانه این منطقه بهسازی شد.

شهردار منطقه ۱۶ از استفاده بهینه از فضاهای موجود شهری، در راستای توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان خبر داد و افزود: اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، همزمان با اجرای  طرح ۲۰ گانه خدمت و طرح تحول خدمت نسبت به بهسازی و تعویض ۱۵متر مربع چمن مصنوعی مستهلک شده اقدام کرد.

سالاری پور اظهار داشت: ۱۷ زمین چمن مصنوعی در این منطقه وجود دارد که به تازگی چمن‌های این زمین‌ها مورد مرمت و تعویض قرار گرفته است و در تلاش هستیم در سال جاری نیز تعدادی از زمین های مستهلک را مورد مرمت و تعویض قرار دهیم.

شهردار منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد: بهسازی فضاهای ورزشی ضمن ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی، رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 54045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =