برگزاری ۹۶ اردو راهیان پیشرفت در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱/ کمک به بهسازی و تجهیز ۳۰ مدرسه

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ از برگزاری ۹۶ اردو راهیان پیشرفت در سال ۱۴۰۳ و کمک به بهسازی و تجهیز ۳۰ مدرسه در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "احمد بهشتی" هزینه برای بالا بردن سطح دانش رفتار اجتماعی مخصوصا برای نوجوانان را یک سرمایه گذاری بلند مدت دانست که باید تاثیر آن را در آینده دید و گفت: در همین راستا اداره آموزش شهروندی برگزاری ۸۰۰ کارگاه آموزشی در محورهای سلامت، ایمنی، آموزش شهروندی، آسیب های اجتماعی و ترافیک و خدمات شهری و .... را در مدارس در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اداره با هدف آشنایی شهروندان با حقوق و تکالیف شهروندی در راستای رسیدن به زندگی سالم و حیات اجتماعی مطلوب فعالیتهای خود را در سطح محلات منطقه انجام می دهد. از جمله فعالیتهای شاخص در سال ۱۴۰۳ می توان به برگزاری رویداد نسل آرمان در قالب داستان نویسی در ۶ محور: (در همسایگی ما، بهترین دوست ما کتاب، شهر مورد علاقه ما، من و حمل و نقل عمومی، من و بازیافت زباله، من و ایمنی)، برگزاری کلاس های آموزشی جهت توانمندی کانون نوجوانان، برگزاری ۹۶ اردو راهیان پیشرفت می توان اشاره کرد.

بهشتی در ادامه بیان کرد: طی جلسه تخصصی که بین مسئولین آموزش و پرورش ۹ با منطقه برگزار شد؛ به منظور توزیع عادلانه امکانات و خدمات درجهت کاهش اختلافات طبقاتی بین محلات، فعالیتهای عمرانی و تجهیزی مدارس در نظر گرفته شده است. از دیگر فعالیتهای مهم این اداره برگزاری کلاس های نهضت سواد آموزی با مشلرکت آموزش و پرورش ۹ در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 53926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =