ظرفیت بالای منطقه ۱۶ در اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران توجه به پروژه‌های توسعه محله‌ای در این منطقه را مهم و دارای بازدهی موثر برای خدمت‌رسانی به شهروندان دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ پیرهادی به همراه سلیمانی عضو شورای شهر تهران طی بازدید از پروژه‌های در دست اقدام منطقه ، در جریان گزارش برنامه‌ها، پروژه‌ها و آخرین اقدامات منطقه قرار گرفت.
"محمد امین سالاری پور " شهردار منطقه با اشاره به پروژه‌های توسعه محله‌ای در این منطقه، اظهار کرد: به منظور ترغیب و تشویق جوانان به ورزش های باستانی و در راستای حفظ آداب و فرهنگ پهلوانی عملیات احداث مجموعه زورخانه خیابان شهید وفایی در حال اتمام است.
در طراحی بنای مذکور الگوی معماری سنتی زورخانه برای حفظ هویت بصری بنا، در نظر گرفته شده است، مجموعه زورخانه دارای فضاهای مخصوص شامل گود زورخانه، جایگاه مرشد و همچنین فضاهای بهداشتی مورد نیاز است.
شهردار منطقه ۱۶ در خصوص رصد و شناسایی مستمر موضوعات و موارد در سطح محلات با مشارکت و درخواست‌های معتمدین محلات و شهروندان افزود: در برخی از محلات کمبود فضا برای ارائه خدمات از جمله چالش‌هایی است که منطقه با آن روبرو است که برای تأمین سرانه‌های خدماتی از جمله پارکینگ در حال حاضر این منطقه پروژه پارکینگ غیر هم سطح در دستور کار قرار داده که در جریان تکمیل این پروژه ۲۰۰ جای پارک در این محدوده تامین خواهد شد. همچنین طی رصد و شناسایی سرانه خدمات در نواحی ششگانه منطقه، با تملک زمینی در محله علی آباد جنوبی، این محله در سال جاری صاحب بوستان ۲ هکتاری خواهد شد.
انتهای پیام/
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 53674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =