اجرای طرح آراستگی"خونه به خونه" در منطقه ۶ تهران

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه۶ تهران از اجرای طرح آراستگی شهر با عنوان"خونه به خونه" در محدوده نواحی شش‌گانه خبر داد که به‌صورت متمرکز و یکپارچه با بسیج همه امکانات، ادوات، نیروهای انسانی و اجرایی در فواصل زمانی معین به اجرا در می‌آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ حسن اختر دانش، درباره اجرای طرح آراستگی ناحیه‌محوری "خونه به خونه" گفت: در این طرح ویژه اقداماتی همچون رفت و روب و پاکسازی معابر، شست و شوی جداره‌ها و امحای برچسب‌های تبلیغاتی غیرمجاز دیوار منازل مسکونی و مغازه‌ها، رفع و حذف زوائد فیزیکی درمسیر عابران پیاده و توانیابان، کند وکوب باغچه‌ها و فضای سبز، شست و شو و رنگ آمیزی زیر مخزنی‌ها و مخازن مکانیزه زباله، لایروبی انهار و جوی‌ها، لانه کوبی و طعمه‌گذاری برای نابودی موش‌ها و مقابله با افزایش جمعیت جانوران موذی و... در معابر منتخب در هر ناحیه به شکل مستمر و برنامه‌ریزی شده به اجرا در می‌آید.

اختردانش اضافه کرد: هرچند اقدامات خدمات شهری از قبیل جمع‌آوری زباله مخازن، رفت و روب معابر و شست و شو و پاکسازی جداره‌های شهری محدودیت زمانی و مکانی ندارد و به طور ٢٤ ساعته و مستمر درحال انجام است، اما در طرح "خونه به خونه" برای رسیدگی به مسائل و مشکلات یک یا چند معبر، عوامل اجرایی و کارگران خدمات شهری هرناحیه به شکل ویژه در یک روز وارد عمل می‌شوند و ظرف مدت زمان ٤ الی۵ ساعت، انواع خدمات شهری را به شهروندان ارائه می‌کنند.

این مقام مسئول در شهرداری منطقه ۶ تهران با بیان اینکه طرح "خونه به خونه" از محدوده ناحیه_یک این منطقه آغاز شده و به زودی همه نواحی را در بر می‌گیرد، افزود: فاز نخست اجرای این طرح، شنبه هشتم اردیبهشت ماه از ساعت ٨ صبح تا ١٢ ظهر به طول تقریبی یک کیلومتر از محدوده خیابان انقلاب اسلامی تا خیابان شهید فریدکریمی با حضور بهنام مهر پسند، شهردار ناحیه یک، عوامل اجرایی ناحیه و بیش از ٣٠ نیروی کارگری با لباس‌های رنگی متحدالشکل خدمات شهری، فضای سبز، مسیل‌ها، ساماندهی، زیباسازی و... با استفاده از تجهیزات و امکاناتی نظیر٢ دستگاه واتر جت، ٢ دستگاه نیسان، ادوات باغبانی، رفت و روب و رنگ آمیزی و... به نحو مطلوب و قابل‌قبول انجام شد.
انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 53630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =