تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر محله زیبادشت در منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از عملیات پاکسازی زمین‌های رها شده در این منطقه خبر داد و گفت: به دلیل اینکه دپوی زباله و خاک و نخاله در زمین های بلاصاحب و بایر موجب پیدایش حیوانات موذی و ایجاد آلودگی زیست محیطی می شود، پاکسازی زمین‌های بایر و رها شده در دستور کار نواحی قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح اظهار داشت: عملیات تسطیح اراضی بایر منطقه به شکل مداوم از سوی اداره خدمات شهری منطقه با به کارگیری خودروهای مکانیزه انجام می شود و به منظور ارتقای بهداشت محیط شهری، بهبود وضعیت بصری سطح منطقه، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، جلوگیری از دپوی زباله و نخاله صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چند دستگاه مکانیزه در اختیار اداره خدمات شهری منطقه قرار دارد و این طرح به شکل روزانه از سوی نواحی ۶ گانه به اجرا در می آید.

ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک منطقه۲۲ نیز گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات به شهروندان، پاکسازی و تسطیح زمین ها برای جلوگیری از تجمع آب و فرسایش خاک در هنگام بارندگی ها، در دستور کار این ناحیه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز تسطیح، زباله ها و نخاله های موجود با لودر و کامیون جمع آوری و سپس این اراضی تسطیح شد، افزود: این اقدام به منظور حفظ بهداشت، زیباسازی منظر شهری، تسهیل در تردد شهروندان و ایجاد نقش پیشگیرانه جهت جلوگیری از انباشت نخاله های جدید بر روی مقادیر قبلی توسط نیروهای خدمات شهری در سطح ناحیه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 53606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =