کارنامه نهایی ارزیابی طرح تحول بیست گانه خدمت سال ۱۴۰۲ منطقه ۱۲ صادر شد

جلسه بررسی و ارزیابی نهایی پروژه های اتمام یافته سال ۱۴۰۲ در منطقه ۱۲ در راستای طرح تحول ۲۰گانه خدمت با حضور معاون هماهنگی اداره کل نظارت،پیگیری و کنترل امور مناطق، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ ، شهرام پاشایی معاون برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی منطقه ۱۲ نیز با ارائه گزارش ها واقدامات منطقه ۱۲ در طرح تحول بیست گانه،۳۶۰ درجه و الگوی خدمت از اتمام ۸ پروژه من شهردارم ۲ در منطقه خبر داد.

در این جلسه همچنین رئیس اداره‌ بودجه منطقه و جمعی از معاونان در خصوص برنامه های اجرایی ،پیشنهادی و تخصیص بودجه به پروژه های توسعه محله ای وشاخص منطقه ۱۲ نظرات و پیشنهاد خود را ارائه کردند.

امیر مرشدی زاده معاون هماهنگی اداره کل نظارت،پیگیری و کنترل امور مناطق در این جلسه با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری در طرح تحول ۲۰گانه خدمت، آخرین وضعیت پروژه های طرح تحول بیست‌گانه منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۲ در حوزه های ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری واجتماعی مانند نهرسازی اجرای آسفالت، بازپیرایی فضای سبز تعویض مخازن، محورهای اجرایی بندهای ۱۱ و ۱۲ ترافیکی را مورد ارزیابی قراداد و صدور کارنامه منطقه در اجرای این طرح را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه های خدمات شهری، عمرانی و ... در منطقه ۱۲ به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه انجام و در حال انجام است، بر همکاری همه جانبه تمامی بخش ها برای اجرای با کیفیت طرح تحول ۲۰ گانه تاکید کرد.

امیر مرشدی زاده همچنین در این جلسه با اشاره به اینکه با پیگیری و نظارت های مستمر از روند پیشرفت پروژه های شهری شاهد نتیجه مطلوب تری هستیم، گفت: در اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت، استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، ایجاد نظم بصری و ساماندهی پیاده‌روهای شهری در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: بندهای بیست‌گانه از تاکیدات مهم شهردار تهران و جزو اصلی‌ترین کار مناطق و نواحی است، با این تفاوت که در این طرح با طبقه‌بندی اقدامات جاری نواحی، موضوعات براساس مطالعات بالادستی و هماهنگی با معاونت‌های تخصصی با یک ساز و کار مشترک احصاء، برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

معاون هماهنگی اداره کل نظارت،پیگیری و کنترل امور مناطق همچنین با اشاره به پروژه های من "شهردارم یک "در منطقه ۱۲ بر اتمام پروژه‌های من "شهردار ۲ "تا نیمه نخست سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و اظهار داشت: در جلسه مشترک منطقه ۱۲ با معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران می بایست در خصوص طرح تحول بیست گانه خدمت، اعتبارات منطقه، پروژه ها ی من شهردارم ۲، مصوبات نظارت ستادی منطقه ،ساماندهی آسیب های اجتماعی، تفویض اختیار شهرداران نواحی ،طرح الگوی خدمت و در نهایت ارائه پروژه‌های شاخص منطقه ۱۲ در سال جاری با تدوین و تبیین نقشه راه، آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 53599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =