ابلاغ شیوه‌نامه‌ انتخاب کارگران نمونه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳

مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران با اشاره به ضرورت قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران گرامی از ابلاغ شیوه‌نامه‌ انتخاب کارگران نمونه در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌ تهران، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی گفت: به‌مناسبت ۱۲ اردیبهشت‌ماه مصادف با اولین روز از ماه می در تقویم میلادی که به‌عنوان روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است؛ این اداره کل در نظر دارد به‌منظور پاسداشت این روز و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و فعالیت‌های موثر کارگران زحمتکش و پرتلاش شاغل در شهرداری پایتخت، مراسم ویژه‌ای در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار نماید.

وی در ادامه ارج‌نهادن به مقام ارزشمند کارگران خدوم و تجلیل از کارگران نمونه را از اهداف این برنامه برشمرد و افزود: بر همین اساس دستورالعملی در این خصوص تهیه و معیارها و شاخص‌های انتخاب کارگران نمونه به کلیه واحدهای شهرداری‌تهران ابلاغ شد.

به گفته مردانی کلیه کارگران شاغل در شهرداری‌تهران با سابقه کار بیش از ۳ سال اعم از کارگران با رابطه استخدامی رسمی، قرارداد مستقیم (دائم و مدت معین)، قراردادی خدمات اداری شهر و هادیان شهر با ماهیت شغلی کارگری، مشمول این دستورالعمل می‌باشند.

مدیرکل سرمایه‌انسانی تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل، مسئولیت تصمیم‌گیری در خصوص معرفی کارگر نمونه بر عهده شورای عملیاتی توسعه مدیریت محل خدمت با مشورت شورای اسلامی کار و دستگاه‌های نظارتی می‌باشد و انتخاب نهایی این عزیزان در دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز کار و کارگر صورت می‌پذیرد.

وی معیارهای اخلاقی، شغلی و اقدامات برجسته را از شاخص‌های کسب امتیاز کارگر نمونه عنوان کرد و اظهار داشت: کسب امتیاز حداقل ۱۸۰ برای انتخاب کارگران نمونه الزامی است و کارگران نمونه سال‌های ۱۴۰۱،۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ در صورتی مشمول این طرح می‌شوند که حداقل ۱۸۰ امتیاز کسب نمایند.

مردانی اظهار داشت: برای هر یک از معیارها و شاخص‌های شغلی و اخلاقی بین ۱ تا ۵ امتیاز در نظر گرفته شده‌است و حداکثر امتیاز برای اقدامات شاخص و برجسته نمره ۱۲۵ می‌باشد.

این مقام مسئول در خاتمه ضمن تبریک این روز خجسته به قشر تلاش‌گر و معزز کارگر گفت: این هفته فرصت مناسبی برای شناسایی و معرفی ارزش‌ها و توانمندی‌های این سرمایه‌های انسانی است که می‌بایست مدیران از آن به صورت بهینه در جهت ایجاد انگیزه و ارتقای سطح رضایت‌مندی عزیزان این عرصه استفاده نمایند تا بیش از پیش شاهد ترقی و ابقای اهداف شایسته‌ی مدیریت شهری و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 53579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =