پیگیری امور محلات با همدلی، مشارکت مردمی و مردمی‌سازی بیشتر محقق می‌شود

صبح امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراها، آیین آغاز به کار هیئت امنای محلات با حضور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹، مدیران شهری و اعضای هیات امنای محلات در سرای محله عبدل‌آباد برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این برنامه که به صورت برخط همزمان با دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در مناطق ۲۲ گانه در حال اجرا بود، اخگر پور ضمن گرامیداشت و تبریک روز شورا ها بیان کرد: رویکرد مدیریت جدید شهری نگاه قرارگاهی و اثرگذاری در محلات شهر تهران با تشکیل قرارگاه ها، برنامه ریزی، تقسیم کار برای در کنار هم بودن به منظور رصد مسائل شهری از دل محلات و حل و فصل آنها با هم افزایی اعضای هیئت امنای محلات و پشتیبانی و تسهیل گیری از سوی شهرداری منطقه است.

وی ابراز امیدواری کرد: هیئت امنای محلات با قوت، قدرت و حس مسئولیت پذیری فعالیت خود را در محلات آغاز می کنند و هر یک از اعضا بخشی از مسائل را پیگیری تا با همدلی و مشارکت مردمی و مردمی سازی بتوانند علاوه بر رسیدگی به امور محلات باعث پویایی و آبادانی محل سکونت خود و سایر شهروندان شوند.

اخگرپور با تأکید بر اینکه اعضای هیئت امنای محلات نماینده اقشار و گروه های جهادی هستند خاطر نشان کرد: همه ما بایددست به دست هم دهیم تا با رویکرد مردم محوری و مشارکت مردمی، رضایتمندی و اعتماد اجتماعی در بین آنها بیش از پیش قوت و ارتقاء یابد.

براساس این گزارش در آیین آغاز به کار هیئت امنای محلات منطقه ۱۹ هریک از اعضا ضمن معرفی خود برنامه ها و اهدافشان را بیان کردند و مقرر شد طی نشستی با حضور سرپرست شهرداری منطقه، معاونین و مدیران شهری و هیئت امنای محلات مسائل و مشکلات محلات احصاء و رسیدگی شود.

انتهای پیام /

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 53531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =