بهسازی انهار و رفع نقاط آبگیر با اجرای بیش از ۳ هزار مترطول جدول‌بندی

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ گفت: بهسازی انهار و رفع نقاط آبگیر سطح منطقه با هدف تسهیل در هدایت آب‌های سطحی با اجرای بیش از ۳ هزار متر طول جدول‌بندی انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ درباره بهسازی انهار در منطقه، گفت: فرآیند عملیات جدول بندی معابر منطقه برحسب نوع جوی و معبر شامل، تک جدول، کانیو و نهر به منظور جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی، بوی نامطبوع و هدایت آب‌های سطحی مناطق بالادست منطقه به اجرا درآمد.

وی افزود: بازسازی و بهسازی انهار و رفع نقاط آبگیر در سطح محلات و نواحی باتوجه به بازدیدهای میدانی و درخواست‌های شهروندان انجام شد.

روحانی با اشاره به اینکه در این راستا جدول بندی (تک جدول) به طول ۴۱۰  متر در دو معبر خیابان شهید رجب نیا انجام شد افزود: همچنین کانیو کتابی به طول ۲۹۶۶ متر در ۶ معبر شامل آقا علی گل، بشیر سلیمی، صالحی به اجرا درآمد.

معاون فنی و عمران منطقه در پایان به ۸۹۰ مترمربع پیاده روسازی نیز طی این مدت اشاره کرد و گفت: پیاده راه ۴ معبر در خیابان کیانشهر، عزیزخانی و میدان امام رضا(ع) بهسازی و نوسازی شد.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 53509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =