برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و رویداد مثبت ۱۰۰ در بوستان بزرگ ولایت

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی و رویداد مثبت ۱۰۰ به مناسبت هفته سلامت  روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در این برنامه بیان کرد: رویداد مثبت ۱۰۰ با رویکرد تشویق افراد دارای اضافه وزن حتی ۱۰۰ گرم برای پیاده‌روی و انجام فعالیت‌های ورزشی با مشارکت اداره ورزش از ساعت ۸ صبح مقابل سرای محله خانی آباد شمالی درب شماره دو بوستان بزرگ ولایت برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ با اشاره به اینکه ترویج خود مراقبتی، فرهنگ سلامت، افزایش مشارکت مردمی و مردمی سازی سلامت از اهداف اجرایی این همایش است خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی هنری، اجرای مسابقه، میز خدمات سلامت، دوچرخه سواری، سخنرانی کارشناس تغذیه، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای هدیه به شرکت کنندگان از برنامه‌های جانبی این همایش خواهد بود.

به گفته این مسئول همایش پیاده‌روی خانوادگی و رویداد مثبت ۱۰۰ از مسیر در جنوبی بوستان آغاز و شرکت کنندگان مسیر را تا سمت شهر ورزش با شعار حال خوب ساختنی است طی خواهند کرد.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 53488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =