اجرای عملیات رنگ‌آمیزی المان‌های بوستانی - عمرانی و ترافیکی در بوستان جنگلی یاس فاطمی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اجرای عملیات رنگ‌آمیزی المان‌های بوستانی، خط کشی، تعویض تابلوهای ترافیکی، مرمت گاردریل و لکه گیری آسفالت در بوستان جنگلی یاس فاطمی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت عمران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سیدمحمد قاضی میر سعید معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار کرد: شهرهای بزرگی مانند تهران بیشتر از هر چیز دیگری نیاز به فضای سبز دارند تا بدین طریق بتوان تنها بخش کوچکی از آلودگی هوای تهران را التیام بخشید. به همین دلیل در پایتخت بوستانهای زیادی احداث شده اند که یکی از آنها بوستان جنگلی یاس فاطمی جنوبی با وسعت ۲۴۲ هکتار در شمال شرق پایتخت قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیکی فصل گرما و حضور بیشتر شهروندان در بوستان های جنگلی به ویژه بوستان جنگلی یاس فاطمی و با هدف شادابی و نشاط و همچنین زیباسازی سیمای بصری رنگ امیزی المان های این بوستان در دستور کار قرار گرفته و به مرحله اجرا درآمده است.

معاون شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: به همت واحد فضای سبز منطقه ۴ رنگ آمیزی نیمکت ها، سطل های زباله، آلاچیق ها و نرده ها در بوستان جنگلی یاس فاطمی انجام شده است.

قاضی میرسعید به همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت عمران با معاونت خدمات شهری اشاره کرد و افزود: با هدف ایمن سازی رفت و آمد شهروندان، ارائه خدمات بهینه و نیز کاهش آمار تصادفات گردشگران در بوستان جنگلی یاس فاطمی، تیم های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت عمران منطقه ۴ همراه با کارشناسان این حوزه ها نسبت به اجرای طرح ویژه ساماندهی گاردریل های بوستان، خط کشی محوری و تعویض و مرمت تابلوهای فرسوده و نیز لکه گیری آسفالت اقدام نمودند.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان با اشاره به وجود ۲۶۳ بوستان در منطقه افزود: منطقه ۴ با سرانه فضای سبز ۲۲/۰۶ مترمربع برای هر نفر از مناطق سرآمد در این بخش است که تجهیز و رسیدگی و نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز به طور مستمر در دستور کار است.

انتهای پیام /

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 53419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =