افتتاح مجتمع ورزشی، فرهنگی امام‌زاده یحیی تا پایان سال

تور بازدید از پروژه‌های عمرانی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به مناسب روز معمار امروز -دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه- برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، تور بازدید از پروژه‌های عمرانی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به مناسبت روز معمار امروز -دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳- با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق‌لطفی مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و جمعی از معماران برگزار شد که در این تور از پروژه‌های امام‌زاده یحیی و ساختمان بلدیه بازدید به عمل آمد.

پویا نکوئیان ناظر و مشاور پروژه مجتمع ورزشی، فرهنگی امام‌زاده یحیی در این بازدید مطرح کرد: این پروژه که برای ساخت آن بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، در مساحت ۴ هزار متر در منطقه ۱۲ یکی از مناطق پر تراکم شهر در حال ساخت است.

وی با تأکید بر اینکه بافت قدیمی و فرسوده از جمله مشکلات اجرایی این پروژه هستند، یادآور شد: به علت وجود خانه‌ای با قدمت ۱۲۰ سال در کنار این پروژه، ساخت مجتمع با تاخیر مواجه شد که در نهایت ساخت پروژه با در نظر گرفتن عقب‌نشینی نسبت به خانه همسایه مجدد آغاز شد.

نکوئیان در خصوص تاریخ افتتاح این پروژه گفت: اگر در مسیر افتتاح چالشی ایجاد نشود به احتمال بسیار قوی این پروژه تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 53182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =