افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ از تقویت و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه در سال جدید با همکاری شرکت خودرو سروس شهر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی و با پیگیری های مکرر این معاونت از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، افزایش ناوگان اتوبوسرانی در بخش خصوصی و ملکی شرکت واحد اتوبوسرانی محقق شد.

وی افزود : افزایش ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی با تخصیص خطوط به شرکت خودرو سرویس شهر متعلق به شهرداری تهران صورت گرفت .

خدابخشی تصریح کرد: افزایش ناوگان اتوبوسرانی منطقه همزمان با نوسازی ناوگان صورت گرفته است که این افزایش ناوگان منجر به کاهش سر فاصله اعزام ناوگان خطوط و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و به دنبال آن افزایش رضایت‌مندی شهروندان می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ بیان کرد: در این راستا خطوط اتوبوسرانی ۴۳۵ از مترو ایران خودرو به پایانه شهید باقری با ۹ دستگاه مینی بوس، خط ۳۲۵ از پایانه شهید باقری به مترو چیتگر با ۷ دستگاه اتوبوس، خط ۳۲۴ از پایانه شهید باقری به استادیوم آزادی با ۵ دستگاه اتوبوس و خط ۳۲۶ از مترو چیتگر به پایانه همت-شریعتی با ۹ دستگاه اتوبوس، بصورت کامل به بخش خصوصی خودرو سرویس شهر واگذار و کلیه این خطوط با تعداد ناوگان مصوب سازمانی و نوسازی شده در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 53173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =