مبتنی بر نیاز مردم ظرفیت‌ها را شناسایی و به میدان می‌آوریم/ مراسم‌هایی مانند «شهر رمضان» الگوهای موفقی هستند که ادامه پیدا می‌کنند

شهردار تهران با بیان اینکه تهران یک مرکز گردشگری است که اقبال مردم به آن بالاست، گفت: مدیریت شهری مشارکتی است و با مشارکت مردم بناست که کارها پیش برود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران سه شنبه شب-هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳- از جشنواره شهر رمضان در بوستان لاله بازدید کرد.

شهردار تهران در این مراسم اظهار کرد: نیاز شهروندان در ایامی که هستیم ناظر به موضوع شادی و فرح مورد توجه قرار گرفت، به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان. در ابعاد مختلف زمینه سازی شد تا مردم در جشن ها حضور داشته باشند و از ظرفیت هنرمندان استفاده شد تا مردم را شاد و خوشحال کنیم و در بخش های مختلف ظرفیت ها در خدمت مردم قرار بگیرد.

وی افزود: این مراسم ها الگوهای موفقی هستند که ادامه پیدا خواهند کرد. آنچه که در شهرداری تهران دنبال می‌شود این است که مبتنی بر نیاز مردم و وظیفه‌ای که در زمینه خادمی مردم برعهده ما قرار دارد، همه ظرفیت ها را شناسایی و به میدان بیاوریم. خودمان هم همه ظرفیت خود را در اختیار شهروندان قرار دهیم. مدیریت شهری مشارکتی است و با مشارکت مردمی بناست که کارها پیش برود.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: در ایام نوروز سفر نمی روم و مشغول نوکری مردم هستم. از قبل از عید خودمان را مهیا کردیم تا محیطی را فراهم کنیم تا به استقبال گردشگران برویم.

وی ادامه داد: ظرفیت هایی عظیمی در تهران وجود دارد که یک گوشه آن را امروز در بلوار کشاورز و پارک لاله مشاهده می‌کنیم.

با تلفیق اراده و خلاقیت می‌توان خدمت شایسته به مردم ارائه داد


زاکانی با بیان اینکه هر کجا یک اهتمام‌ و اراده در کنار خلاقیت و کارکرد نوآورانه قرار گیرد، می تواند زمینه خدمت شایسته را برای مردم فراهم کند، تصریح کرد: کار بزرگی که در سطح شهر و در هر منطقه انجام می‌شود، فرصتی را برای شهر فراهم می‌کند که سلائق مختلف با نشاط این ایام را سپری کنند. در پارک لاله یک رویداد عظیم در حال برگزاری است که می‌تواند برای مناطق دیگر الهام بخش باشد.


زاکانی ادامه داد: به دنبال الگوهایی بودیم که در حوزه نشاط آفرینی و فرح بخشی صحیح برای مردم بستری را فراهم کند؛ مجموعه شادی هایی که با جشن ۱۰ کیلومتری غدیر آغاز شد و با جشن امروز در بلوار کشاورز الگویی نوین را به ما می‌دهد. امید دارم این کار را به بهترین شکل نهادینه کنیم. در برنامه امشب از موضوعات قرآنی، ورزش باستانی تا بازی های کودکان و فعالیت در حوزه دیجیتال در مراسم وجود داشت.

ضرورت بهره مندی از ظرفیت بوستان‌ها در جهت ایجاد نشاط اجتماعی 


زاکانی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر در دوره گذشته قهرمان‌شهر شرکت کردند، تصریح کرد: ده‌ها میلیون  نفر در کشور هم در مسابقات بازی های رایانه ای حضور یافته‌اند. این موضوعات حکایت از این می‌کند که ظرفیت های بی نظیری داریم که اگر آنها را فعال کنیم، کشش و اقتضای جامعه برای همراهی وجود دارد. پارک های شهر یک ظرفیت بی‌نظیر است و زمانی که فراموش می‌شود، تبدیل به آسیب می‌شود. اما اگر در متن قرار بگیرد و مردم را به درون خود بکشد تبدیل به یک فرصت طلایی می‌شود مانند مراسم امروز در پارک لاله. 

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
کد خبر: 51965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =