دانش آموز پیش دبستانی منطقه ۱۳ برگزیده لیگ همیار محیط زیست تهران 

با توجه به برگزاری اختتامیه لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران به میزبانی باغ کتاب و شرکت دانش آموزان تهرانی در این اختتامیه، یکی از دانش آموز منطقه ۱۳ توانست در یکی از پنل های تخصصی این لیگ رتبه اول را کسب کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مهدی رضائی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ با بیا ن اینکه کودکان و نوجوانان نهال‌های ایران زمین هستند و نقش مؤثری در راستای حفاظت از محیط زیست ایفا می‌کنند، گفت : اختتامیه لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران با هدف آشنایی کودکان با محیط زیست، انس و علاقه با طبیعت و حفظ آن و یکپارچگی آموزش درباره محیط زیست شهری و توجه به این حوزه،  همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک و به میزبانی باغ کتاب برگزار شد که  دانش آموزان بیش از ۱۰۰ پیش دبستانی و مدرسه مناطق مختلف شهرداری تهران شرکت داشتند.  
وی افزود: در این اختتامیه دانش‌آموزان منتخب در پنج پنل تخصصی آب، هوا، انرژی، زمین، پسماند و با استفاده از مهارت‌های نقاشی، کاردستی، سرود  با حضور داوران و کمک داوران مربوطه به رقابت پرداختند.  
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ اظهار داشت : دراین رقابت حلما وقاری از پیش دبستانی دارالقرآن حرا منطقه ۱۳، رتبه نخست را در پنل انرژی کسب کرد که با اهدای هدایا و لوح ت مورد تقدیر قرار گرفت.  
انتهای پیام/ 

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 53772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =