تمهیدات ترافیکی اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در پایتخت اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر در روز جمعه هفته جاری را اعلام کرد.

به گزارش شهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور عصر پنجشنبه اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر برکت حضرت امام رضا(ع) در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری، تیم‌های پلیس راهور در معابر اعلام شده مستقر می‌شوند.

وی افزود: تمهیدات ترافیکی به منظور تسهیل تردد وسایل نقلیه اجرا می‌شود و عوامل پلیس راهور از ساعت ۱۴ در محل‌های استقراری خود در محدوده خیابان کریم خان حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر و معابر پیرامونی و منتهی به آن حضور دارند.

رییس پلیس تهران بزرگ درباره این محدودیت های ترافیکی ادامه داد: این تمهیدات ترافیکی در محدوده اول از شمال در میدان هفت تیر و خیابان مطهری و از جنوب در خیابان طالقانی (از شرق خیابان مفتح و از غرب خیابان فلسطین) اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین محدودیت‌های ترافیکی در محدوده دوم از شمال خیابان مطهری (از جنوب خیابان انقلاب، از شرق خیابان شریعتی و از غرب خیابان حجاب) توسط مأموران پلیس راهور اعمال خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور درباره محل استقرار و توقف اتوبوس‌ها در مسیر برگزاری اجتماع امام رضایی ها (ع) گفت: اتوبوس‌ها در خیابان طالقانی از میدان فلسطین به سمت غرب، از خیابان طالقانی از تقاطع خیابان ولیعصر (عج) به سمت شرق، از خیابان حافظ از خیابان کریمخان به سمت جنوب، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان میرزای شیرازی و نیز خیابان سپهبد قرنی مستقر می‌شوند تا نسبت به جابجایی مردم اقدام کنند.

وی همچنین از رانندگان خواست قبل از اجرای این مراسم در محدوده‌های خیابان کریمخان از هفت تیر تا ولیعصر (عج) و میدان ولیعصر (عج) و بلوار کشاورز از تقاطع خیابان فلسطین به سمت شرق اقدام به پارک و توقف خودرو نکنند.

انتهای پیام/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
کد خبر: 54608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =