ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه ای و ارتقاء ایمنی شهروندان باید در دستور کار منطقه ۱۶ باشد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، شهریار افندی زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه شانزده شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران، با توجه به وسعت مختصات جغرافیایی و تراکم جمعیت در منطقه ۱۶ شهرداری تهران گفت: سیاست ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای همچون پارکینگ زیر سطحی جوادیه با ظرفیت ۱۰۵ قطعه پارکینگ در دو طبقه و پارکینگ بعثت که در حال تجهیز کارگاه می‌باشد با ظرفیت ۵۸۲ قطعه جای پارک خودرو در ۶ طبقه ادامه دار باشد.

افندیزاده در بازدید از مسیرهای بزرگراهی در طول منطقه با اشاره به وجود چهار مسیر بزرگراهی آزادگان، شهید یارجانی، شهید تندگویان و بعثت، افزود: ضمن مرمت و بازسازی بیش از کیلومتر تجهیزات ایمنی بزرگراهی از قبیل گاردریل و نصب نیوجرسی، ایمن سازی ۲۷ دماغه بزرگراهی با ۵۶ قطعه کاشن تانک و ۱۴۵ قطعه استوانه و همچنین خط‌کشی کیلومتر طول مسیر رفت و برگشت این منطقه نیازمند توجه ویژه بیشتری به ساماندهی و ارتقاء ایمنی تجهیزات ترافیکی در طول مسیر می‌باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود: اصلاح هندسی و ایمن سازی، پهلوگاه بزرگراهی، مسقف سازی و زیرسازی دو پایانه حمل و نقل عمومی، عملیات اجرایی و بهسازی ایستگاه‌های BRT، ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و اورهال پارکینگ‌های روتاری از دیگر اقدامات مهم و شاخص منطقه ۱۶ شهرداری تهران هستند.

افندیزاده افزود: پروژه پارک حاشیه ای به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری همچون مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران با بیش از ۳۰هزار قطعه پارکینگ حاشیه ای، در دستور کار این منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 53735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =