ساماندهی محورهای منتخب در منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ از اجرای طرح ۳۶۰ درجه در نواحی چهارگانه این منطقه خبر داد و افزود: در کنار این طرح، محورهای منتخب نیز جهت اجرای طرح الگوی خدمت شناسایی و همزمان با فصل بهار در مرحله ساماندهی قرار دارند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار بازدید های ۳۶۰ درجه به منظور ارتقای وضعیت خدمت رسانی به شهروندان در سال جاری گفت: این طرح با توجه به بازدید های شهردارن نواحی، رصد میدانی و گزارش معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و بازدید های مشترک اجرایی شده است.

وی با اشاره به اجرای این طرح در  محورهای اصلی منطقه افزود: خیابان پیروزی حدفاصل میدان شهدا تا بزرگراه امام علی (ع)، فلکه اول و دوم نیروی هوایی، چهارراه کوکاکولا در ناحیه ۲، میدان امامت، خیابان نوری و معلم در ناحیه ۳، میادین چایچی، اطلاعات و خیابان شهید شمس در ناحیه ۴ از جمله محور هایی هستند که در طرح الگوی خدمت قرار گرفتند.

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: در جلسه ای با هماهنگی های انجام شده با معاونان و شهرداران نواحی معضلات ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی آنها احصاء و پیگیری می شود.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 54125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =