افزایش ۷۵ درصدی تناژ آسفالت مکانیزه در معابر  منطقه ۱۲

شهردار منطقه۱۲ در پنجاه و ششمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران از افزایش ۷۵ درصدی تناژ آسفالت مکانیزه در معابر این منطقه در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، پنجاه و ششمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران،  وحیدرضاانارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از معتمدین محلات و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

وحیدرضا انارکی محمدی در این مجمع از افزایش پروژه‌های بهسازی انهار و تبدیل انهار به کانیو در محلات منطقه، احداث رفیوژهای میانی و توسعه فضای سبز محلات کم برخوردار  در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی توسعه فضاهای ورزشی را اولویت منطقه دانست و گفت: ورزشگاه امامزاده یحیی(ع) با ۳۷۰۰ متر مربع زیربنا در دو طبقه با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

انارکی محمدی در ادامه با اشاره به توسعه مترو از افتتاح ایستگاه مترو میدان خراسان در سال جاری نیز خبر داد و گفت: یکی از اقدامات مطلوب منطقه در سال گذشته آغاز راه اندازی پله برقی و آسانسور مترو پانزده خرداد است که از پرترددترین ایستگاه های مترو تهران به شمار می رود و تا تیرماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ در حوزه ایمن سازی بازار  اقدامات مطلوبی بوده است. با همیاری اوقاف و میراث فرهنگی به نتایج بهتری خواهیم رسید.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه با اشاره به اینکه با همکاری و مساعدت شورای اسلامی شهر تهران در ایجاد مصوبه جدید در زمینه احیای بافت های تاریخی و ایجاد تسهیلات ویژه در امر اخذ پروانه، شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود، گفت:  همچنین محدودیت ارتفاع در ساخت و ساز در محله سنگلج از سه طبقه به چهار طبقه رسید که موجب رونق ساخت و ساز و کاهش فضاهای بی دفاع شهری می شود.

وی در پایان تاکید کرد: با همراهی معتمدین محلات و مساعدت های شورای اسلامی شهر تهران، اقدامات مؤثرتری در سال ۱۴۰۳ برای شهروندان منطقه ۱۲ در زمینه مدیریت شهری رقم خواهد خورد.

در پایان مالکی رییس بودجه اداره نیز در این جلسه گزارشی کلی از وضعیت اعتبارات منطقه، درخواست های معتمدین و پروژه های مستمر ، غیرمستمر و توسعه محله ای ارائه کرد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 54097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =