مشی شهرداری تهران تعامل اثربخش با اعضای شورا، حاکمیت قانون و احترام متقابل است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: ما در شهرداری تهران مشی خود را در تعامل اثربخش با اعضای شورا، حاکمیت قانون و احترام متقابل گذاشته ایم.

به گزارش خبرنگار شهر، مجید باقری در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تصور بنده به هیچ وجه این نبود که بیانیه سیاسی خوانده شود، اظهار کرد: شهرداران مناطق در ساختار سازمانی شهرداری تهران با انجام مأموریت های متنوع و متعدد یکی از ارکان استراتژیک هستند. در سال جاری با توجه به بودجه انبساطی مصوب شورا کارهای زیادی به شهرداران سپرده شده است.

وی افزود: مسائل زیادی به شهرداران واگذار شده و انتظار می رود از شهرداران مناطق به عنوان یک رکن مهم حمایت کنیم و البته باید نظارت نیز وجود داشته باشد.

باقری با بیان اینکه پیش از این، دیگر اعضای شورا در منطقه حضور یافتند، گفت: حضور اعضا در منطقه مورد نظر با هماهنگی صورت گرفته است. شهردار منطقه همچون ما انسان است و ممکن است مسئله ای برای ایشان پیش آمده باشد.

معاون شهردار تهران تأکید کرد: شهردار منطقه از یک هفته قبل گفته بنده نیستم و خواهش می کنم روز جلسه تغییر کند. ما در شهرداری تهران مشی خود را در تعامل اثربخش با اعضای شورا، حاکمیت قانون و احترام متقابل گذاشته ایم.

وی ادامه داد: چرا وقتی شهردار منطقه رئیس اداره شهرسازی را عزل کرده، ایشان در دخالت آشکار با معاون شهرسازی تماس گرفته و پرسیده چه کسی او را عزل کرده است؟ و بدون اینکه فرصتی داده شود آن فرد مجددا در جایگاه خود مستقر شده است.

باقری با بیان اینکه اعضای شورا در مناطق جز احترام چیزی ندیده اند، گفت: یک مورد استثنا قاعده نیست. این میزان احترام گذاشته می شود و البته وظیفه است، ضمن اینکه شهرداران در مورد اقدامات نظارتی شورا توجیه شده اند.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 53999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =