پیگیری هدفمندانه و با برنامه‌ریزی پروژه‌ها به منظور تسریع در پیشرفت فیزیکی

نشستی با حضور مدیرکل برنامه و بودجه، پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، سرپرست شهرداری منطقه۱۹، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه، معاونین و مدیران شهری منطقه ۱۹ برگزار و بر پیگیری هدفمندانه و با برنامه‌ریزی پروژه‌ها تأکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علاءالدینی ضمن ارزیابی پروژه های درحال اجرای منطقه گفت:  پیگیری هدفمندانه و با برنامه ریزی پروژه ها به منظور تسریع در پیشرفت فیزیکی و ارتقای آنها انجام تا شهروندان از خدمات و امکانات مناسبی بهره مند شوند. علاءالدینی ضمن تأکید بر زمانبندی به منظور افتتاح و بهره برداری از پروژه های پیش رو افزود: مشکلات و نواقص موجود در فرآیند اجرایی و تکمیل پروژه ها احصاء و پیگیری های لازم انجام شود.  

وی در خصوص پروژه های مرتبط منطقه بویژه تصفیه خانه و تکمیل فاضلاب شهری ناحیه سه خواستار بهره برداری همزمان آنها برای کاهش آلودگی های زیست محیطی و رفع معضلات در بهداشت عمومی و سلامت شد و ادامه داد:با توجه به بحران آب و مدیریت بهینه آن و همچنین ضرورت تکمیل فاضلاب شهری  ناحیه سه و معابر پاییزان طی رایزنی هماهنگی با مراجع ذیربط و نهادهای متولی در این باره انجام شود.

در ادامه حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: منطقه ۱۹ مهم ترین درگاه بین المللی پایتخت است که با توجه به قرارگیری اماکن شاخص و حیاتی در این محدوده روزانه جمعیت شناور زیادی را در خود دارد و در بحث حمل و نقل، ترانزیت و استهلاک ناشی از آن با توجه به عدم زیر ساخت شهری مناسب هزینه های جاری سنگینی در نگهداشت شهر را متحمل می شود که نیازمند نگاه ویژه به این منطقه است تا به سمت و سوی توسعه و شکوفایی بهتر برود.

شایان ذکر است در این نشست معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی گزارشی از پروژه های اجرایی پیش بینی شده در سال ۱۴۰۳ ارائه کرد.  

براساس این گزارش مدیر کل بودجه، پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران با همراهی سرپرست شهرداری منطقه و مدیران شهری از پروژه های در حال احداث تصفیه خانه خلیج فارس، ساختمان کارآفرینی، خیابان و کوچه های پاییزان، بلوارشقایق روبروی ساختمان ناحیه سه و سوله بازیافت لاستیک بازدید کردند.

انتهای پیام / 
 

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
کد خبر: 53827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =