در آستانه هزارمین روز فعالیت شورای ششم برای کوتاهی‌های احتمالی عذرخواهی می‌کنم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اختلاف نظر طبیعی است، اما نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی‌آبرو می‌کند.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی در دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز کارگر و روز معلم، اظهار کرد: فردا هزارمین روز فعالیت شورای ششم است و از ابتدای دوره کارکنان شورا تلاش کردند به شرایط مطلوب برسیم. بنده برای کوتاهی ها عذرخواهی می کنم و امیدواریم در ۴۶۰ روز باقی مانده بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم و نظارت دقیق داشته باشیم؛ از عملکرد مدیران حمایت کنیم و انتقاد سازنده هم داشته باشیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص اهمیت یکدلی، یادآور شد: در این موضوع محور اتحاد و وحدت، قانون و رهبری جامعه است. امیدواریم به آن توجه شود. بررسی سوابق در تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد نزاع و درگیری مشکل ایجاد می کند. البته اختلاف نظر طبیعی است، اما نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند.

آخوندی با تأکید بر اینکه امداد الهی با کسانی است که صبر می کنند، تصریح کرد: امیدواریم در برابر کسانی که به دنبال سوء استفاده از شرایط و ایجاد نزاع و درگیری هستند، مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 53640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =