آغاز به‌کار هیأت امنای محلات منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از اولین جلسه رسمی و آغازبه‌کار هیأت امنای محلات این منطقه، هم‌زمان با روز ملی شوراها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر اهمیت شوراها در اداره امور محلات گفت: هیأت امنای محلات منطقه ۱۱، هم‌زمان با روز ملی شوراها و آغازبه‌کار هیأت امنای محلات شهر تهران کار و فعالیت خود را شروع کرد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ در تشریح این خبر گفت: در اولین نشست هیأت امنای محلات شهر تهران که به طور هم‌زمان در مناطق ۲۲گانه شهر تهران، برگزار شد، مقرر شده در هر منطقه یک سرای محله به صورت محور ارتباط دو طرفه مستقیم با صحن شورای اسلامی قرار گیرد که به همین منظور، سرای محله عباسی در منطقه ۱۱، میزبان نشست بود و در دیگر سراهای محلات نیز امکان دریافت تصویر صحن شورای اسلامی شهر تهران به صورت بر خط فراهم شده بود.

وی افزود: هیأت امنای محلات دیگر نیز در سراها حضور داشتند و نشست یادشده را به صورت برخط مشاهده کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین یادآور شد: این نشست با هدف اعلام رسمی آغازبه‌کار هیأت امنای محلات شهر تهران و برنامه‌ریزی با هدف ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان محلات با حضور نمایندگان ایشان در هیأت امنا  برگزار شد.

گفتنی است، نشست یادشده، روز گذشته، یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه، برابر با روز ملی شوراها به طور هم‌زمان در همه سراهای محلات منطقه ۱۱ برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
کد خبر: 53616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =