پایش مستمر مخازن پسماند در دستور کار نواحی ششگانه منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۲ از پایش مخازن پسماند، اجرای طرح نوسازی مخازن و زیر مخزنی‌ها به صورت مستمر در صورت نیاز در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمدحسن فصیح از پایش مستمر مخازن، تامین و نوسازی آنها پسماند در محلات پهنه شمال غربی شهر تهران خبر داد و گفت: مخازن پسماند از جمله تجهیزات شهری است که همه روزه مورد استفاده عموم قرار می گیرد و در برخی مواقع بر اثر ضربه خوردن، زنگ زدگی، فرسوده شدن سازه، سرازیر شدن شیرابه زباله، سرقت و … مورد آسیب قرار می گیرند. لذا رسیدگی و نگهداشت مخازن یکی از اقدامات مهم حوزه خدمات شهری به حساب می رود.

وی افزود: رعایت بهداشت شهری و عمومی از وظایفی است که نهادهای متولی باید به طور مستمر و با اعمال حساسیت زیاد به انجام آن بپردازند چراکه این کار بطور مستقیم با سلامت شهروندان در سطح محله در ارتباط است؛ لذا از نظر کیفی و کمی، اجرای عملیات شست و شوی مخازن پسماند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

شستشوی مخازن ۱۱۰۰ لیتری معابر ناحیه ۳ منطقه۲۲

فصیح گفت: اجرای عملیات نظافت و شست‌وشوی مخازن زباله با هدف جلوگیری از آلودگی‌های محیطی به صورت روزانه در سطح محدوده ناحیه خبر داد و گفت: شهرداری در راستای جلوگیری از شیوع بیماری‌ها و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، مخازن جمع‌آوری زباله در سطح محلات را با مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده به صورت مستمر در دستور کار روزانه خود قرار می دهد.

انتهای پیام/
 

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 53600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =