توسعه محلات منطقه ۸ بر محور مشارکت معتمدین محلات

شهردار منطقه۸ در آئین آغاز به کار ارکان اجرایی هیأت امنای محلات منطقه همزمان با روز گرامیداشت شوراها، مشارکت معتمدین محلات را محور توسعه در محلات منطقه و اجرای طرح بیست‌گانه خدمت در شهر دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ پیش از ظهر امروز با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه، ‌اولین جلسه رسمی اعضای هیأت امنای محلات ۱۳گانه این منطقه در سرای محله فدک برگزار شد.

تنهایی شهردار منطقه ضمن تبریک روز شوراها و آغاز به کار رسمی ارکان اجرایی محلات اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری منطقه، همراهی و مشارکت‌ مستمر اعضا در راستای شناسایی موضوعات در محلات و اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای با در اولویت قرار دادن محلات کم برخوردار در اجرای این پروژه‌ها است.

شهردار منطقه ۸ حضور مستمر معتمدین محلات در کنار مدیریت شهری منطقه را مغتنم دانست و افزود: طرح‌های اجرایی بیست‌گانه خدمت در شهر که بر محور توسعه محلات حرکت می‌کند، براساس نظرات و موارد مورد نظر این عزیزان اجرا می‌شود و این روند ادامه خواهد داشت.

وی همچنین بر لزوم اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص مجموعه اقدامات زیرساختی و توسعه محله‌ای مدیریت شهری منطقه در این دوره در راستای در توسعه محلات منطقه نیز تاکید کرد.

براساس این گزارش، تنهایی در ادامه پاسخگوی نظرات و دغدغه‌های معتمدین محلات در منطقه۸ بود و اجرای پروژه‌های توسعه‌ محله‌ای در محلات کم برخوردار را اولویت این منطقه در سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 53562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =