واژگونی کامیون تانکر با بار روغن در بزرگراه آزادگان

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه باعث واژگونی کامیون تانکر با بار روغن در بزرگراه آزادگان شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام خبر واژگونی کامیون تانکر با بار روغن در بزرگراه آزادگان گفت: مقارن ساعت ۰۱:۴۰ بامداد امروز در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب، لاین اصلی قبل از احمدآباد یک دستگاه کامیون تانکر حامل بار روغن موتور به علت تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی از مسیر اصلی معبر بزرگراهی خارج و در فضای سبز منتهی الیه سمت راست واژگون و بالاخره متوقف می شود.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سرعت زیاد، خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شده است .

سرهنگ کشیر گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی نداشته است و تیم های پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و نسبت به ایمن سازی محل تصادف و روان سازی ترافیک اقدام نمودند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین با توجه به شدت حادثه در محدوده تصادف شاهد ترافیک سنگین خودروها بودیم که عوامل پلیس راهور و شهرداری تهران در حال پاکسازی و روان سازی ترافیک گردیده و کامیون را با جرثقیل سنگین به محل امن منتقل نمودند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خوشبختانه بار کامیون تانکر(مواد اولیه روغن موتور به صورت پلمپ) نشت نکرده و در سطح آسفالت نریخته بود و این حادثه بدون مشکل ترافیکی به خیر گذشت.

سرهنگ کشیر توصیه کرد: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل کنند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین که در ساعات شب مشغول فعالیت هستند قبل از شروع کار استراحت کافی داشته باشند و در هر لحظه احساس خستگی و خواب بر آنها غلبه کرد در یک محل امن توقف پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند و همیشه تمام دقت و حواس خود را متمرکز رانندگی کرده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 53221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =