آبفا، آب را به جوی فاضلاب می‌ریزد اما به فضای سبز نمی‌دهد

در یکصد و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، دو فوریت طرح « اصلاحیه مصوبه مجوز تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی حوزه فنی- خدماتی شهر تهران» با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در یکصد و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی دو فوریت طرح « اصلاحیه مصوبه مجوز تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی حوزه فنی- خدماتی شهر تهران» با بیان اینکه فضای سبز به آب نیاز دارد و سازمان آب می گوید آب کم دارد، اظهار کرد: در مواردی شنیده می‌شود که پول بپردازند و آب بخرند؛ آب را در زرگنده به جوی فاضلاب می‌ریزند اما به فضای سبز نمی‌دهند و درختان خشک می‌شوند. برای خشک شدن یک درخت صاحب ملک را نقره‌داغ می‌کنند و حالا می‌بینیم درختان خشک می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه ما شورای شهریم و تنها شورای شهرداری نیستیم، یادآور شد: باید با سازمان های مربوطه جلسه برگزار کنیم؛ این اقدام کمک به شهرداری خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد بنده این است سه کمیسیون به مصوبه سال ۱۳۸۵ اضافه شود، خاطرنشان کرد: معاون فنی و عمرانی و خدمات شهری حضور دارند اما برای حضور کمیسیون‌ها نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

چمران با اعلام اینکه رئیس شرکت گاز با ما تماس گرفت و در خصوص برج هایی که در حال ساخت است، مباحثی مطرح شد، یادآور شد: در جلسه ای رئیس شرکت گاز به جلسه دعوت خواهد شد تا در مورد این موضوع بحث و بررسی شود.

در جریان بررسی این دو فوریت، کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با حداکثر آراء موافق به ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی حوزه فنی- خدماتی شهر تهران اضافه شد.

در ادامه جلسه سید احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا با اشاره به عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: ما نمی توانیم حریم شهر تهران را جدا از شهر تصور کنیم؛ یکی از دغدغه های شورای شهرستان های تهران، ری و شمیرانات حریم است و پیشنهاد می کنم از فرصت استفاده کنیم که رؤسای شوراهای این شهرستانها نیز به ستاد اضافه شوند.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه هرچه نهاد پایش را جدی بگیریم به طرح جامع توجه کرده ایم و هر اندازه طرح جامع مورد توجه قرار بگیرد، شهر و شهرداری قدرت پیدا می کند، یادآور شد: پیشنهاد بنده این است که طرح تهیه شده را مبنا قرار دهیم و به همین طرح رأی بدهیم.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 39702

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =