اجرای جشن‌های پویش« آینده شبیه توست» در دهه کرامت

ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت و بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در محلات، مدارس و مساجد منطقه ۲۰ برگزار شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، علی محمد متولیان معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت و بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) با عنوان پویش «آینده شبیه توست» ویژه دختران در محلات، مدارس و مساجد برگزار شده است.

متولیان افزود: مراسم افتتاح چایخانه امام رضا (ع) با حضور خادمین حرم رضوی با اجرای جشن دختران نور همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در جوار مزار شهیده گمنام در بوستان ام البنین (س) از برنامه های این مناسبت بود.

وی برگزاری کاروان توزیع گل، شیرینی و بسته های فرهنگی آینده شبیه توست در معابر اصلی و برخی میادین، برگزاری جشن های ویژه دختران در مساجد و مدارس منتخب را از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه کرامت عنوان کرد.

متولیان اظهار داشت: به همین مناسبت جشن های بزرگ دختران کرامت با حضور ۴ هزار نفر از دختران ۹ تا ۱۳ سال در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در مصلی بزرگ حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مراسم دیگری روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت با حضور ۳ هزار نفر از دختران ۱۳ تا ۱۷ سال در ورزشگاه آریو مصلی نژاد برگزار خواهد شد.

گفتنی است به مناسبت ایام دهه کرامت آذین بندی معابر و میادین به متراژ ۵۰۰۰ متر، اهتزاز پرچم های الوان در پل های سواره رو، اهتزاز ۷۰ تخته پرچم، اکران بنرهای پرتابلی، نصب ابر پرچم سبز، اکران طرح های مناسبتی در تلویزیون های شهری و نصب ابر پرچم نما به همت اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست انجام شده است و همچنین تمام نورپردازی های سطح شهر در این دهه روشن شده است.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 54302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =