آخرین وضعیت آرامستان جدید تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخاب فضای جدید برای احداث آرامستان در پایتخت هنوز به نتیجه نرسیده است.

مهدی پیرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در رابطه با جانمایی آرامستان جدید در تهران اظهار کرد: در راستای مکان‌یابی فضای مناسب برای آرامستان جدید، سازمان بهشت زهرا (س) چند نقطه را بررسی کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورا با تاکید بر اینکه باید فضای مناسب و بزرگی را برای احداث آرامستان در نظر گرفت، یادآور شد: با توجه به این موضوع تعداد زمین‌های موجود بالا نیست؛ لذا ملاحظاتی برای انتخاب آن وجود دارد.

وی ادامه داد: باید موضوعات مرتبط با ترافیک و مطالعات ترافیکی هم مورد ارزیابی قرار بگیرد و ملاحظات زیست محیطی نیز پیش‌بینی شود. از سویی دیگر باید تفاهم با صاحبان زمین‌ها چه بخش دولتی و بخش خصوصی صورت بگیرد.

پیرهادی همچنین تصریح کرد: پس از تایید ملاحظات درخصوص فضای آرامستان جدید، باید درنهایت یک نقطه انتخاب شود. البته قرار شده سازمان بهشت زهرا (س) اطلاعات چند نقطه را به شورا ارسال کند و پس از بررسی‌ها نقطه نهایی تایید شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری شورا از ظرفیت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و مشاورین خبره و متخصصان این حوزه در خصوص مکان‌یابی فضاهای پیشنهادی، گفت: هنوز شهرداری تهران نقاط انتخابی را به شورا ارسال نکرده و مطالعات این نقاط همچنان در مجموعه شهرداری ادامه دارد.

پیرهادی تاکید کرد: انتخاب نقطه جدید برای احداث آرامستان باید با دقت و حساسیت بالا صورت بگیرد؛ امیدواریم سریعتر جمع‌بندی‌ها انجام شود و به نقطه مناسبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 54181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =