بازدید مسئولین باغ موزه قصر از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مدیر باغ موزه قصر و هیات همراه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش شهر به‌ نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز (چهارشنبه) ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ، ناصر قاسمی مدیر باغ موزه قصر به همراه جمعی از معاونین و مدیران ضمن بازدید از تالارهای هفت گانه این مجموعه ملی با سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند. 

سردار ادیبی در این دیدار با اشاره به مسئولیت تاریخی امروز مسئولین و مدیران فرهنگی مبنی بر انتقال ارزش ها، حماسه ها و مقاومت های مجاهدان و قهرمانان واقعی ملت ایران، گفت: لازمه استمرار نهضت مبارک انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت حجت (عج)؛ انتقال معارف و حقایق اصیل این نهضت حسینی به نسل جوان و نوجوان است.

وی گفت: در راستای فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین؛ یکی از راه های تبیین، بازدید از همین قبیل موزه ها و مجموعه های فاخر ملی و فرهنگی است و این خیلی مهم است که خانواده های ما و نسل جوان ما بیایند و با این فضاها بیشتر آشنا شوند.

سردار ادیبی با تاکید بر لزوم ایجاد کریدور گردشگری دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در شهر تهران افزود: ایجاد یک نقشه راه و مسیر گردشگری واحد که بتواند سیل گردشگران داخلی و خارجی را در جهت تبیین معارف و ارزش های اقلاب و دفاع مقدس هدایت کند برای شهر تهران بسیار لازم و ضروری است.

قاسمی نیز در این دیدار با تاکید لزوم همکاری های دوجانبه و چند جانبه فی مابین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موزه قصر، موزه عبرت و سایر موزه های مرتبط با حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امیدواریم با مدیریت جدید سردار ادیبی در این مجموعه ملی شاهد تعامل و همکاری های هرچه بیشتر و بهتر باشیم.

برگزاری نشست های مشترک فصلی، ایجاد کارگاه های آموزشی برای مدیران و راویان و تعامل در زمینه تولید محتوا از دیگر بحث های مورد تاکید طرفین در این نشست بود.

انتهای پیام/
 

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 53766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =