خرید تجهیزات جدید امداد و نجات برای تهران

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خرید تجهیزات جدید جستجو و نجات برای مدیریت بحران تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری ومدیریت بحران شهر تهران، اسماعیل سلیمی معاون این سازمان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های انجام شده در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران لازم بود که تجهیزات جدید جستجو و نجات سبک و سنگین برای شهر تهران خریداری شود.

او با بیان اینکه پیش از این نیز طی چندین مرحله تجهیزات جستجو و نجات برای مدیریت بحران شهر تهران خریداری شده و در اختیار پایگاه‌های مدیریت بحران سطح شهر قرار گرفته بود، گفت: به تازگی نیز تجهیزات جدید تیم های سبک جستجو و نجات شهری خریداری شده و در میان پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران شهر تهران توزیع می‌شود.

به گفته سلیمی، این تجهیزات که در پایگاه‌های مدیریت بحران قرار می‌گیرد، در هنگام بروز بحران و حوادث احتمالی در اختیار تیم های جستجو و نجات سبک قرارخواهد گرفت تا  در عملیات جستجو و نجات مورد استفاده قرار بگیرد.

او از خرید تجهیزات دیگر مثل برج روشنایی و پمپ آب نیز خبر داد و گفت: با توجه به محدود بودن تعداد این اقلام آنها در میان پایگاه‌های مدیریت بحران منتخب در چهار پهنه شمال، جنوب، غرب و شرق تهران قرار می‌گیرند و با توجه به اینکه کار با آن نیازمند آموزش و دقت بالایی است، دوره‌های آموزشی کار با این وسایل نیز برای متصدیان آنها برگزار خواهد شد.

معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خاتمه تاکید کرد که مدیریت شهری پایتخت توجه ویژه ای به موضوع مدیریت بحران داشته و اقدامات انجام شده نیز در همین راستا انجام شده است.

۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
کد خبر: 5677

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =