قرارداد نمایشگاه شهر آفتاب با صدا و سیما و تئاتر تهران

شهر: مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با صدا و سیما و همینطور تئاتر تهران برای برگزاری برنامه و کنسرت قرارداد بسته است.

محمدرئوف قادری، مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی شهر آفتاب در گفتگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه این مجموعه آماده برگزاری نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است، افزود: به دلیل محدویت‌های اعمال شده از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه نمایشگاه در کشور ممنوع است؛ اما برای جبران بخش کوچکی از درآمدها قرار است به زودی فعالیت‌های غیرنمایشگاهی در شهرآفتاب انجام شود.

به گفته او؛ طی قراردادی با گروهی از سازمان صدا و سیما قرار است تا یکی، دو هفته آینده برنامه‌ای شاد برای شبکه نسیم در شهرآفتاب اجرا و ضبط شود. این کار هم جنبه کوچک درآمدی دارد و هم کار فرهنگی بسیار خوب آن هم در شرایط کرونا است.

قادری با اشاره به برنامه دیگری که قرار است در نمایشگاه شهرآفتاب برگزار شود، توضیح داد: قراردادی هم با گروه تئاتر تهران بسته شده که قرار است در فضای باز کنسرت و اجرای نمایش برگزار شود.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی شهر آفتاب، با بیان اینکه درآمدهای حاصل از این اقدامات نمی تواند جبران از دست رفتن درآمدهای پیش از کرونا باشد، گفت: اما شرایط کشور و دنیا به گونه ایست که همگان با این مشکل مواجه هستند حتی فدراسیون بین المللی نمایشگاه‌ها هم برگزاری نمایشگاه در کل دنیا را یکسال تعطیل کرده است.

قادری این را هم گفت که؛ هدف شهر آفتاب از برگزاری فعالیت‌های غیرنمایشگاهی کسب درآمد نیست، همانطور که در شهرداری تهران با اینکه هزینه‌های به شدت افزایش پیدا کرده اما درآمدها کاهش داشته است؛ اما اولویت نخست مدیریت شهری سلامت مردم و کارکنان این نهاد است.

خبرنگار: فریبا رحمانی

۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 5676

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =