نشست شهردار منطقه ۱۶ با دبیران شورایاری محلات ۹گانه

نشست شهردار منطقه ۱۶ با دبیران شورایاری محلات ۹ گانه با حضور معاونین و مدیران منطقه در سالن جلسات سوله بحران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پیمان پورنصر ضمن عرض خیر مقدم خدمت شورایاران محلات گفت: جلسات مربوط به شورایاری بیشتر از اینکه جلسه رسیدگی به مشکلات باشد، به جلسات پیشنهاد، نوآوری و اتاق فکر محلات تبدیل خواهد شد.

او افزود: نگاهی که در مدیریت شهری فعلی وجود دارد مشارکت جمعی شهروندان در امور شهر است که به صورت اصولی و طی یک برنامه مدون اتفاق خواهد افتاد که تحقق این امر باعث می شود بخش عمده از مشکلات فعلی مرتفع گردد، باید کمک کنیم در محلات پروژه های مشارکتی و توسعه محور زودتر به سرانجام برسد و رفاه و آسایش شهروندان حاصل شود در این راه اعضای شورایاری مثل بازوان توانمند مدیران شهری فعالیت می کنند.

شهردار منطقه ۱۶، خاطرنشان کرد: ظرفیت شورایاران می تواند در قطع زنجیره کرونا بسیار تاثیرگذار باشد و تعداد زیادی از شورایاران در این ایام در بحث ضد عفونی و گندزدایی معابر مشارکت فعالی داشتند، در حوزه شورایاری ها جلسه های متعددی برگزار شد و اعضای شورایاری برای شناسایی خانواده های در معرض آسیب و کمک به آن ها اقدامات خوب و موثری انجام دادند.

در پایان این جلسه با حضور معاونان و مدیران منطقه از شورایاران فعال مدافع سلامت در مبارزه با شیوع بیماری کرونا قدردانی شد.

۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 5664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =