شهردار تهران زنگ دانش آموز شهید را نواخت

شهر: ۳۶ هزار دانش آموز در طول هشت سال جنگ تحمیلی شهید شدند که از این تعداد سه هزار و ۹۵۰ دانش آموز در بهشت زهرا آرمیده اند و امروز شهردار تهران برای گرامیداشت یاد و خاطره آنها زنگ دانش آموز شهید را نواخت.

به گزارش شهر پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم زنگ دانش آموز شهید که در بهشت زهرا برگزار می شد و شهردار تهران به صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود، گفت: مراسم زنگ دانش آموز شهید، از برنامه هایی بود که همکاران من در سازمان بهشت زهرا آن را بنیان نهادند که امسال برای دهمین سال متوالی اجرا می شود. از ۳۶ هزار دانش آموز شهید ۳۹۵۰ دانش آموز شهید در بهشت زهرا آرمیده اند و این افتخار برای شهر تهران است که این عزیزان در جوار شهر هستند .

حناچی افزود: دانش آموزان بیشترین تعداد شهدا را در میان سایر اقشار دارند و اگر امروز اقتدار و سربلندی داریم مدیون این شهیدانیم و در واقع شهدا قدرت واقعی ما هستند .

حناچی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور باغبانی جانباز دفاع مقدس و خانواده شهید فوقانی در جلسه تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروز  اول مهر است و با وجود این که کشور همچنان در شرایط کرونایی به سر می‌برد بازهم همکاران من تلاش کردند که این برنامه متوقف نشود و باشکوه برگزار شود. امسال چهلمین سالگرد آغاز جنگ است شهرداری تهران به یاد همه شهیدان و به نیابت از خانواده های شهدا پرچم‌های جدیدی را بر مزار شهیدان نصب می‌کند و امیدوارم این کار مورد رضایت خداوند باشد.

 در پایان مراسم باغبانی، رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس  و مادر شهید فوقانی به دستور شهردار تهران تهران زنگ مدرسه دانش آموز شهید را به صدا درآوردند.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 4680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =