ایستگاه‌های سیار" آینده شبیه توست" پذیرای دختران منطقه ۱۲

معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه ۱۲ گفت: همزمان با دهه کرامت ، ایستگاه‌های سیار «آینده شبیه توست» در میادین ومحور های پرتردد میزبان دختران است.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سید امیر حسین ساداتی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آئینی همزمان با دهه کرامت اظهار داشت: این ایام فرصتی برای توجه ویژه به موضوع دختران در جامعه و آموزش فرهنگی ،علمی و اجتماعی و.. آن ها است که در این راستا ویژه برنامه هایی توسط اداره بانوان برای دختران قلب طهران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های "آینده شبیه توست " افزود: ایستگاه‌های ثابت و سیار در قالب خودروهای پویش «آینده شبیه توست» در میدان بهارستان، باب همایون، پارک شهر و باغ سپهسالار مستقر و با توزیع ، دفترچه یادداشت ، جا سوئیچی و و اقلام فرهنگی متناسب با این پویش پذیرای دختران و شهروندان هستند.

ساداتی افزود: اردوهای تفریحی دختران، برگزاری جشن یک هزار نفری دختران و برگزاری ورک شاپ‌های هنری، کارآفرینی، جشنواره غذای سالم و..، برپایی نمایشگاه آثار و دست آفریده‌های دختران نوجوان و همچنین مسابقات علمی، ورزشی و هنری از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 54475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =