بانوان ورزشکار منطقه ۱۱ در رشته فوتبال‌دستی و بهکاپ افتخارآفرین شدند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ از کسب مقام‌های برتر دومین دوره مسابقات ورزشی فرزندان شهدا توسط بانوان ورزشکار این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ با اشاره به حضور فعال ورزشکاران این منطقه در عرصه‌های ورزشی گفت: دومین دوره مسابقات ورزشی فرزندان شهدا در آستانه میلاد کریمه اهل بیت (ع) و گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد که در این دور از مسابقات ورزشکاران در رشته‌های مختلف اعم از  دارت، فوتبال روی میز، بهکاپ، هفت سنگ مهارتی و... به رقابت پرداختند که باافتخار، بانوان ورزشکار منطقه ۱۱، زینب سلیمی در رشته فوتبال روی میز و صدیقه زهرا ابولقاسمی در رشته بهکاپ به‌ترتیب مقام‌های دوم و سوم این دور از مسابقات را کسب کردند.

دومین دوره رقابت‌های ورزشی فرزندان شهدای مدافع حرم و خانواده معزز شهدا به میزبانی سازمان ورزش شهرداری تهران و با شرکت ورزشکاران، همزمان با ولادت حضرت معصومه (ع) در مجموعه ورزشی دارالشهدا برگزار شد و در این دوره از مسابقات، داوران منطقه ۱۱ حضور فعال داشته و در رشته‌های ورزشی فوق به داوری و ارزیابی ورزشکاران مناطق پرداختند.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
کد خبر: 54327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =